 nihan56 L Plate Warrior
Joined: 10 Nov 2024 Karma :  
|
 Posted: 09:12 - 10 Nov 2024 Post subject: כיצד פתרונות תקשורת משפרים את שירות הלקוחות של שירותי הבריאו |
 |
|
ספקי שירותי בריאות חיוניים לרווחת החברה שלנו, תפקיד שהודגש רק על ידי מגיפת COVID-19. ככל שהצורך בשירותים קליניים הולך וגדל, בתי חולים ומרפאות מתמודדים עם שיחות ופניות גבוהות יותר, תוך שהם מתמודדים עם מחסור בכוח אדם ובמשאבים.
עם ציפיות המטופלים המתפתחות והדרישות העולות ממערכת הבריאות, ארגונים רפואיים חייבים לשמור על רמות מספקות של טיפול בלקוחות כדי להצליח. כדי להגיב טוב יותר לאתגרים הדוחקים יותר ויותר, הם פונים לטכנולוגיה מתוחכמת כדי לשפר את מעורבות המטופלים.
שוק פתרונות מעורבות המטופלים העולמי הגיע ל -10.7 מיליארד דולר בשנת 2022 וצפוי להגיע ל-42.43 מיליארד דולר עד 2031. זה כולל טכנולוגיות חדשניות כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, רפואה טלפונית וכלי ניטור מרחוק לשיפור חווית המטופל.
הפתרון המתאים לתקשורת ושיתוף פעולה מאוחדת (UCC) יכול להוות חבל הצלה בעת ניהול מעורבות המטופל ושיפור שירות הלקוחות של שירותי הבריאות. רופאים וצוות אחר יכולים לשתף מידע ביעילות עם המטופלים והקולגות שלהם כדי לספק את הטיפול האיכותי ביותר ולספק שירות לקוחות מעולה.
החשיבות של שירות לקוחות בתחום הבריאות
כדי לשגשג, מטופלים צריכים להרגיש שהם יותר מסתם מספרים בטופס רפואי. אופן המיטה ושירות לקוחות הולכים יד ביד עם ניהול תוצאות המטופל.
כאשר ספקים לוקחים את הזמן לפתח קשרים עם המטופלים שלהם באמצעות תקשורת ברורה ואישית, הם חווים:
אחוזי שביעות רצון גבוהים יותר
מעורבות גדולה יותר
עלייה ברמות האמון
מצד שני, מטופל שנאלץ להמתין שעה בהמתנה כדי לקבוע תור, לא יכול לגשת לרשומות שלו או לא שומע על תוצאות בדיקות מייד יתחיל לה קנה מוביל מספר טלפון סלולרי רגיש מיואש מהטיפול הרפואי שלו.
מטופלים מנותקים נוטים יותר להחליף ספק, לדלג על פגישות או לנטוש לחלוטין את מהלך הטיפול שלהם. מחקר שנערך במהלך COVID-19 מצא שאפילו משהו קטן כמו תזכורת טקסט אוטומטית עזר ל-95.5% מהמטופלים להרגיש מחוברים יותר לצוות המטפל שלהם, גם כאשר הם לא יכלו לראות את הספקים שלהם באופן אישי.
https://zh-cn.cgleads.com/wp-content/uploads/2024/11/%D7%A7%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-300x169.png
מטופלים מרוצים יהיו מעורבים יותר בטיפול שלהם, מה שיביא לתוצאות קליניות טובות יותר. יש סיכוי גבוה יותר שהם יחזרו לאותו משרד לצרכים עתידיים, יישארו מעודכנים לגבי בריאותם, ויש להם מערכת יחסים חיובית יותר עם הספק שלהם. ____________________ קנה מוביל מספר טלפון סלולרי |
|
 Hahadumball World Chat Champion

Joined: 07 Oct 2015 Karma :     
|
|